چاپ        ارسال به دوست

​۳۴ درصد جایگاه‌های کشور زیر پوشش برندینگ

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در اولین روز از همایش "در مسیر تحول سوخت‌رسانی، فناوری در خدمت تجربه" به سهم ۳۴ درصدی شرکت‌های زنجیره‌ای توزیع فرآورده در زنجیره سوخت‌رسانی اشاره کرد و گفت: از چهار هزار و ۱۵۹ جایگاه فعال در کشور، یک هزار و ۴۳۲ جایگاه (برابر با ۳۴ درصد) زیر پوشش شرکت‌های زنجیره‌ای توزیع هستند.


به گزارش پايگاه اطلاع رساني شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، علی‌اکبر نژادعلی در این همایش با اشاره به سهم ۴۵ درصدی توزیع روزانه بنزین موتور و ۴۰ درصدی توزیع نفت‌گاز کشور ازسوی شرکت‌های زنجیره‌ای توزیع فرآورده در کشور گفت: از مجموع حدود ۱۶۰ میلیون لیتر بنزین و نفت‌گاز توزیعی در کشور در بخش حمل‌ونقل، تنها ۷۰ میلیون لیتر از سوی شرکت‌های زنجیره‌ای توزیع می‌شود.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی همچنین بیان کرد: از پنج هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیصی به جایگاه‌های کشور، بالغ بر دو هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال آن به جایگاه‌های زیر پوشش برند تعلق گرفته است.

 

شیب صعودی مصرف بنزین در کشور

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به شیب صعودی مصرف بنزین در کشور گفت: نبود تنوع در سبد سوخت بخش حمل‌ونقل و نبود مدیریت مصرف بی‌رویه بنزین، هشداری در انجام مأموریت‌های این شرکت در عرصه سوخت‌رسانی به شمار می‌آید.

 

 


١٤:٤٩ - يکشنبه ٢٤ مهر ١٤٠١    /    شماره : ١٤٢١٠    /    تعداد نمایش : ٢٩٦