چاپ        ارسال به دوست

بازدید مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت از شرکت ملی پخش

شرکت ملی پخش نماد خدمت رسانی مطلوب در صنعت نفت است

 

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت در نشستی با مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران بر ضرورت اطلاع رسانی فعالیتهای امیدبخش و خدمت رسانی صورت گرفته توسط این شرکت برای افکار عمومی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی پالایش و پخش به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، کسری نوری،مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت روز چهارشنبه (12 دی ماه) با حضور در شرکت ملی پخش به جایگاه و اهمیت این شرکت در حوزه سوخت رسانی اشاره و از زحمات و اقدامات انجام شده توسط مدیران و کارکنان این شرکت در سراسر کشور قدردانی کرد.

وی با اشاره به وسعت فعالیت و زحمات شبانه روزی کارکنان خدوم صنعت نفت به ویژه شرکت ملی پخش تصریح کرد: اطلاع رسانی فعالیت های صنعت نفت باید بیش از پیش و خلاقانه انجام شود زیرا بخش وسیعی از جامعه از این زحمات پنهان با خبر نیست و تنها زمانی متوجه اهمیت آن می شود که خدای ناکرده کمبودی به وجود آید.

در این نشست سیدمحمدرضا موسوی خواه، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های متنوع این شرکت از راه اندازی و پیاده سازی بیش از 40 سامانه خدماتی و نظارتی خبر داد و به اقدامات کنترلی نظارت و پایش سوخت با بکارگیری آخرین ابزارهای نوین الکترونیکی اشاره و اظهار کرد: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در جای جای میهن اسلامی، وظیفه تامین و توزیع هوشمند سوخت به مصرف کنندگان را به عهده دارد و کسب رضایت مشتریان که عموم مردم بزرگ ایران هستند را جزو وظایف ذاتی خود می داند.  

مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران با ارائه گزارشی از فعالیتهای انجام شده برای ثبت نام کارت المثنی سوخت افزود: این شرکت به عنوان یکی از بازو‌های اصلی سیاست های اقتصادی کشور در تمامی زمینه ها، اقدامات مطلوبی را انجام داده است و در این حوزه با جلب همکاری نظام بانکی و زیرساخت های ارتباطی و به کارگیری فناوری روز کار ثبت نام کارت المثنی را به انجام رساند.

موسوی خواه از اجرای طرح پایش مصرف سوخت با حضور 180 نفر از کارشناسان ستاد و مناطق سی‌وهفت‌گانه در منطقه زاهدان خبر داد و گفت: با بررسی مسائل منطقه و کنترل و بازرسی مبادی عرضه و تامین سوخت، بیش از پنج هزار و 700 دستگاه ماشین آلات کشاورزی و تراکتور که خارج از ضوابط و به صورت صوری سهمیه سوخت دریافت می کردند شناسایی و سهمیه سوخت آنها حذف شد که این مهم باعث صرفه جویی ماهانه مقدار قابل توجهی نفت گاز شده است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با بیان اینکه خدمت رسانی 24 ساعته و بدون نقص به تمامی مصرف کنندگان سوخت در هوا, دریا و خشکی در تمام پهنه سرزمینی کشور جزو افتخارات این شرکت است, افزود: با طراحی سامانه کنترلی و حذف نیروی انسانی در بستر فروش فرآورده‌های نفتی، فروشندگی های عمده و جزء و توزیع سهمیه سوخت، تخلفات احتمالی در این زمینه به صفر رسیده است و گام مهمی در زمینه ارتقاء سلامت اداری و مبارزه با فساد به شمار می رود.

این مقام مسئول، در بخش دیگر سخنان خود، شرکت ملی پخش را ویترین و نماد خدمت رسانی مطلوب در صنعت نفت نام برد و اظهار کرد: شرکت پخش به عنوان حلقه نهایی زنجیره خدمت رسانی در صنعت نفت نقش مهمی ایفا می کند و اطلاع رسانی در راستای انعکاس اقدامات و عملکرد آن با توجه به حجم گسترده عملیات و حوزه کاری شرکت، بسیار حایز اهمیت است.  

شایان ذکر است، در پایان این نشست مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت از مرکز اطلاعات سامانه هوشمند سوخت نیز بازدید کرد و از نزدیک با نحوه فعالیت این مرکز آشنا شد

 

 


٠٧:٥١ - پنج شنبه ١٣ دی ١٣٩٧    /    شماره : ١١٤٣٨    /    تعداد نمایش : ١١٣٧