• time : 07:59
  • Date : Sun Jun 30, 2024
هوش مصنوعی موبایل دیپ فیك را ردیابی می‌كند
شرکت آنر در رویداد MWC Shanghai ۲۰۲۴ از دستاوردهای خود در زمینه هوش مصنوعی با تمرکز روی قدرتمندسازی و ایمنی کاربر رونمایی کرد. این شرکت ۲ ویژگی هوش مصنوعی را معرفی کرد.

به نقل از گیزموچاینا، این فناوری ها عبارتند از هوش مصنوعی ضد فوکوس محافظت از چشم و هوش مصنوعی ردیابی دیپ فیک( AI Defocus Eye Protection و AI Deepfake Detection).

با توجه به فراگیر شدن نزدیک بینی در افراد به دلیل مدت زمان تماشای نمایشگر، قابلیت هوش مصنوعی ضد فوکوس محافظت از چشم یک راه حل ایده آل ارائه می کند. این فناوری با شبیه ساز عینک های ضد فوکوس روی نمایشگر دستگاه ها، تمرکز کنترل‌شده در دید محیطی را به وجود می آورد و از سوی دیگر روند افزایش طول چشم مرتبط با نزدیک‌بینی را کاهش می‌دهد. آزمایش های اولیه نشان دهنده کاهش متوسط ۱۳ درجه ای در نزدیک بینی گذرا پس از ۲۵ دقیقه مطالعه است و برخی از کاربران تا ۷۵ درجه کاهش را تجربه می کنند.

همچنین قابلیت ردیابی هوش مصنوعی آنر با تهدید روزافزون محتوای دستکاری شده و کلاهبرداری های آنلاین مقابله می کند. این ویژگی که در دستگاه قرار می گیرد عواملی مانند ارتباط چشمی، شفافیت عکس و پخش ویدئو برای رصد وجود ناهماهنگی های غیر قابل ردیابی با چشم انسان را بررسی می کند.

سیستم هوش مصنوعی مذکور براساس مجموعه وسیعی از ویدئوها و تصاویر مرتبط با کلاهبرداری های آنلاین آموزش دیده و به همین دلیل می تواند فقط در ۳ ثانیه محتوا را شناسایی، بررسی و مقایسه کند. اگر محتوای مذکور ساختگی یا تغییر یافته باشد، کاربر یک هشدار ریسک دریافت می کند تا از او در مقابل کلاهبرداری های احتمالی محافظت شود.

آنر به تعهد خود برای ایجاد هوش مصنوعی روی دستگاه هایش متعهد و معتقد است این امر کلیدی برای ارائه سرویس های شخصی سازی شده و حفظ حریم خصوصی کاربر است. هوش مصنوعی روی دستگاه برخلاف نوعی از این فناوری که روی ابر متمرکز است، داده ها را به طور مستقیم روی موبایل پردازش می کند و کنترل و امنیت بیشتری برای کاربران فراهم می کند.

Average :  0 |  Submitted :  0

Tags

    V6.1.12.0