چاپ        ارسال به دوست

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی تربت‌حیدریه خبر داد

پاسخگويي سامانه كارت هوشمند سوخت به بيش از 3500 شهروند

 مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت‌حیدریه گفت: سامانه هوشمند سوخت منطقه تربت حیدریه در سه‌ماهه ابتدای امسال ضمن رفع بیش از 1020مورد نقص فنی اعلام شده از مجاری عرضه سوخت، پاسخگوی بيش از 3500 شهروند به‌صورت غیر حضوری و حضوری شده است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني شركت ملي پالايش و پخش فرآورده هاي نفتي ايران به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت‌حیدریه، جواد بلندی گفت: از این تعداد 1561نفر جهت حذف رمز و رفع اشکال کارت هوشمند سوخت به نواحی تحت پوشش منطقه مراجعه و پاسخ خود را دریافت کردند.

بلندي افزود: علاوه براین با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا وفراهم شدن امکان پاسخگویی غیر حضوری برای همشهریان، 1860 نفرازشهروندان مشکلات خود را از طریق تماس تلفنی پیگیری و پاسخ خود را دریافت كردند.  

وي تصریح‌کرد: در سه‌ ماهه ‌نخست سال‌ جاری افزون بر 1020مورد نقص ‌فنی اعلام شده از سوی متصدیان مجاری عرضه‌، توسط 5 تیم تخصصی پشتیبان سامانه هوشمند سوخت با انجام بیش از 140 ماموریت به‎رغم محدودیت‌های موجود در تامین تجهیزات، بدون هرگونه وقفه در چرخه سوخت‌رسانی و در حداقل زمان ممکن برطرف شد.

بلندی اظهار‌داشت: پایش‌تراکنش‌‌کارت ‌هوشمن د‌سوخت بخصوص در بخش نفت‌گاز اقدامی‌ است ‌موثر برای پیشگیری از انحراف و قاچاق فرآورده‌های ‌نفتی در ‌راستای حفظ و صیانت از سرمایه‌های ملی وکمک به اقتصاد کشور که با اهتمام همکاران سامانه هوشمند سوخت و دیگر مسئولین کنترلی و نظارتی منطقه بصورت مستمر صورت می‌پذیرد.

وي در پايان اذعان داشت: در سه ماهه ابتدای سال  3573 كارت هوشمند‌سوخت در حوزه عملیاتی منطقه تربت حیدریه از طریق دفاتر پلیس 10+ تقاضا‌ و صادر شده است.

 

 


١٤:٢٣ - سه شنبه ٥ مرداد ١٤٠٠    /    شماره : ١٢٩١١    /    تعداد نمایش : ٢٥٧